10 sierpnia 2015

Post informacyjny czyli co będzie dalej? Nie oznacza to końca! :)

Moi kochani na wstępie chciałabym wam bardzo podziękować za 5,102 wejść oraz 18 obserwatorów. Jest mi bardzo miło i bardzo się cieszę, że ktoś czyta mojego bloga :) Bo szczerze powiedziawszy na początku nie wróżyłam mu ''sukcesu'' wśród całej maści innych blogów na temat Fairy Tail.  Jestem zaskoczona.

Chciałabym oświadczyć iż robię małą przerwę od bloga. Nie mówię, ze to całkowity koniec bo nie zrobię tego. Po prostu się wybieram na wakacje i nie jestem w stanie dodać następnego rozdziału czy one shota.

A propo one shota. Szykuję się do opublikowania kolejnego one shota Jellal x Erza czyli po prostu Jerzę za, którą tak wszyscy przepadają. Ja osobiście za nimi nie specjalnie nie przepadam, ale jakoś coś napisałam i mam nadzieję, że będzie dobrze :)

Poza tym  mam w planach kolejnego bloga, ale nie o Fairy Tail. Będzie to fan fiction na tle Harry'ego Potter'a. Dopiero zaczynam pisać pierwszy rozdział ,a na dodatek czuję, że będę musiała przypomnieć sobie parę faktów z książki bo trochę rzeczy się zapomniało  niestety. Na szczęście czytam dość szybko więc to nie będzie żadnego problemu. Kocham książki serio :)

Zdradzę wam pewien sekret dotyczący następnego bloga; główną bohaterką będzie Hermiona Granger, którą uratuje przed mrocznym światem Severus Snape. Chcę by wyszedł mi romans/dramat.

Na samym końcu chciałabym wam wszystkim podziękować za ten mile spędzony czas, za to iż cały czas mi komentujecie, jesteście tu ze mną. Dzięki wam jestem szczęśliwa i uśmiecham się normalnie.  Życzę wam zdrowia i żebyście spędzili te ostatnie dni wakacji wspaniale. Tak jak chcieliście :)

Do zobaczenia! :)

4 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać tego fanfiction. Ja sama piszę opowiadanie na podstawie HP, za czasów Huncwotów - jedno o wszystkich postaciach, a drugie o Regulusie Blacku.
    Pozdrawiam, życzę weny i zdrówka ;)

    ~Juvia L.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczynek jest każdemu potrzebny, a nie tylko marnowanie czasu przed szklanym ekranem. Miłego wypoczynku. ;)
    Co do ff o HP - jestem tego naprawdę ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu na wakacje życzę.
    -Fairy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zsłużyłaś na wolne, prowadzić tyle ciekawych blogów na raz, to wyzwanie :D Ja z jednym ledwo wyrabiam xDD

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała: Roszpuncia