27 lipca 2015

Niespodzianka! :)

Witajcie kochani :)
Dziś zaprezentuję wam zupełnie inny blog. Już od bardzo dawna przymierzałam się do jego publikacji, ale też miałam wiele obaw i przeciwieństw w swym sercu. Rozważałam wszystkie za i przeciw lecz na szczęście przypomniałam sobie bardzo miłe słowa, które mi ktoś dawno temu powiedział i dzięki temu stałam się silna :) Silna nie tylko jako ciało, ale jako i w sercu.

Przedstawiam wam opowieść pełną miłości, nienawiści oraz poświęcenia. Historii, która nie przydarza się na co dzień, a raczej co nie powinna się przydarzyć nikomu.

PODWODNE MIASTO - MORSKIE OPOWIEŚCI


Thomas Day pewnego dnia ocknął się i zauważył dziwną bliznę na torsie; prawdopodobnie ktoś próbował się dobrać do jego ciała i go zabić, krótko mówiąc. W tym czasie zauważa, że w jego domu pojawił się niespodziewany gość. Ten''gość'' jest syreną, która ma za zadanie go chronić, ale przed czym? Przed tym co miało zamiar go rozerwać na strzępy.
Syrena okazuje się być księżniczką magicznego, podwodnego miasta. Tłumaczy mu iż bliznę zrobił jak królowa Aerantasu na, którą teraz wszyscy polują.

Thomas poznaje świat co mu się nawet nie śnił oraz wiele tajemniczych istot. Będzie musiał utworzyć sojusze, aby zapobiec wojnie co się zbliża. Nie spodziewał się, że nawet harpie staną po jego stronie.  Dowie się także prawdy o wielkim Wiecznym Krysztale, a także o samych syrenach, dlaczego nie posiadają niektórych uczuć. Czy wszystko zrozumie i będzie miało sens? 

Zapraszam was do czytania :) Niedługo dodam pierwszy rozdział. Oczywiście tekst będzie poprawiała mi Roszpuncia, a szablon zrobiła Arfendes :) Dziękuję wam dziewczyny!

                                             Podwodne Miasto

3 komentarze:

  1. Ohoh, dobrze się zapowiada. Po powrocie z wakacji na pewno zajrzę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i życzę udanych, miłych wakacji :*

      Usuń
  2. Nie za ma co, Kochana :D. Od tego jestem :).

    Pozdrawiam,

    R :D.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała: Roszpuncia