16 czerwca 2015

Czas na ciekawostki oraz informacje :)

Witajcie
Bardzo dawno mnie tu nie było, ale nie zapomniałam o tym blogu. Pisanie następnych rozdziałów idzie bardzo dobrze lecz niestety bez korekty chociaż jeżeli bardzo chcecie mogę wkleić tekst i bez poprawek :) Tym razem przychodzę do was z ciekawostkami dotyczącymi samego opowiadania. Chciałabym także wam ogłosić iż pojawią się następujące postacie; Natsu Dragneel, Gajeel Redfox, Gray Fullbuster. Myślę, że to całkiem miła niespodzianka z racji tego ,że większość osób lubi te postacie bo nawet ja szczerze powiedziawszy :) Bardzo trudno byłoby mi ich uśmiercać nawet w moim opowiadaniu. No to zapraszam do zapoznania się z ciekawostkami! :)

                                                              >> Ciekawostki <<


    - Lucy była opętana przez magię Demona Otchłani. Została okradziona z kluczy, ale nigdy nie zapomniała o tym, że ma córkę. W głębi serca od zawsze kochała i to miłość ją uwolniła od zła.
    - Mizu kostur otrzymała od Graya na swoje pierwsze urodziny.
    - Mizu nie jest Smoczym Zabójcą chociaż na początku miała być.
    - Mizu wcale nie miała mieć broni. Jakiejkolwiek.
    - Daisuke zabił dziesięciu strażników przy Twierdzy chcąc się do niej włamać. To dzięki włamaniu dowiedział się o swoim ojcu oraz matce.
    - Simon odziedziczył charakter po Jellalu, a magię i wygląd po Erzie.
    - Erza ani Jellal nie przeżyli wojny.
    - Mirajane i Laxus zginęli podczas ślubu. Jane urodziła się kilka dni wcześniej przed uroczystością.
    - Z kotów przeżył tylko Happy.
    - Opiekunką Mizu była znajoma Juvii oraz Graya z gildii Lamia Scale.
    - Na początku opowiadanie miało być o bliźniakach Juvii oraz Graya, ale zwyciężyła Mizu.
    - Mizu oznacza w języku japońskim woda.
    - Masową Egzekucję przeżyło kilka magów z Fairy Tail.
    - W opowiadaniu pojawi się córka Cany Alborany
    - Juvia opanowała inną magię ponieważ chciała chronić córkę
    - Mała kropelka na czole Mizu pojawiła się dzięki poświęceniu Juvii. Przed śmiercią kobieta oddała całą swą moc dziecku i umarła jako zwykły człowiek, nie mag.
    - Przez kilka lat Gray był więziony w zamrożonej jaskinii. Jego ciało zostało zahibernowane, a magia zatrzymana i nie mógł się wydostać. 

4 komentarze:

  1. Też jestem z tego powodu zadowolona :) Żal mi było uśmiercać Graya dlatego go też dodałam do powiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ciekawostki...
    Tylko że ta notka składa się głównie z spojlerów... a to psuje tak zabawę :/
    A po za tym, kiedy rozdział? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie uważam, za spoilery ''ciekawostki'' ale za coś co wnosi do opowiadania i są przydatnymi informacjami chociaż wiadomo, że to może komuś przeszkadzać - ja to rozumiem :)

      Usuń

Szablon wykonała: Roszpuncia